תקנון מבצעים - נובמבר סייל 2024
- אספקות ואחסון הזמנות
1. המבצעים וההטבות חלים על אספקות בטווח מיידי (עד 14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה)
2. לא תתאפשר אחסנה של מוצרים במחסני החברה מעבר ל-14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה
3. לקוח שיחבר לאחסן את המוצרים מ-14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה יהיה חייב להשלים את עלות המוצרים לעלות המלאה של המוצר
4. מוצרים שנמכרים במכירה מוקדמת וחלה עליהם הנחה - יספוקו לאחר כניסתם למלאי ולא יאוחר מ-45 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה.
- מוצרים בהנחה
- ההנחות חלות על מוצרים מסומנים בלבד באתר
- ההנחה אינה חלה על כל המוצרים באתר
- המפעילה רשאית לשנות את המוצרים עליהם תחול ההנחה
- ביטול עסקה / מדיניות החזרת מוצרים
- לאחר סיום עסקת הרכישה התברר כי הפריט אזל מהמלאי.
- לא נקלטו במערכת פרטי כרטיס האשראי ופרטיו המלאים של המשתמש.
- בכל מקרה שבו נעשתה פעולה בניגוד לתנאי שימוש אלה.
- המשתמש פעל באופן בלתי חוקי ו/או בניגוד להוראות הדין.
- המשתמש מסר בעת ביצוע עסקת הרכישה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים.
- המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע במפעילה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילותו התקינה של האתר ו/או בצד ג' אחר כלשהוא.
- המפעילה סבורה כי בכוונת המשתמש למכור את הפריטים, שנרכשו על ידה באמצעות האתר, לצד ג' כלשהוא. בהקשר זה המשתמש מאשר ומתחייבת כי לא ימכור מוצרים שרכש באתר לצד ג' כלשהוא.
- במקרה בו אין באפשרות המפעילה לבצע ניהול תקין של האתר, לספק למשתמש את המוצרים ו/או לעמוד בהתחייבות אחרת שלה, וזאת בשל כוח עליון כהגדרתו לעיל ולרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות, חבלה כלשהי או אירוע בטחוני.
- עם קבלת המוצרים לידיו, במעמד האספקה יבדוק המשתמש את הפריט מיד עם קבלתו ויודיע למפעילה אם הפריט שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שמופיע באתר (בכפוף להוראות תנאי שימוש אלה). במקרים כאמור, יהיה המשתמש רשאי לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף להוראות תנאי השימוש ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 והתקנות מכוחו (החוק והתקנות יכונו יחד להלן: "חוק הגנת הצרכן").
- יובהר כי חתימת המשתמש על טופס קבלת המשלוח מהווה הסכמה כין המשתמש ו/או מי מטעמו שקיבל את המשלוח בדק את תקינות המוצרים ואת איכותם.
- יובהר, כי במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם, רשאית המפעילה לגבות דמי ביטול כקבוע ובהתאם לחוק הגנת הצרכן, ואשר יסתכמו לשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם. במקרה של ביטול שנעשה לאחר מועד שליחת הפריטים למשתמש, לא יוחזרו למשתמש דמי המשלוח.
- ביטול עסקה או החלפת פריט יעשה באמצעות פנייה ישירה לשירות לקוחות האונליין של המפעילה הפועל באפליקציית המסרים (‘WhatsApp’) בלבד, בימים א' – ה', בין השעות 09:30 - 17:00 או לחלופין לכתובת הדוא"ל online@decorstyle.co.il. לצרכי משלוח דואר רשום ופניות בכתב, כתובת המפעילה הינה רח' ההדרים 26, כפר בילו (מתחם צומת ביל״ו) [לא תתאפשר החזרת מוצרים באמצעות שליח מטעם המפעילה ו/או באמצעות דואר ישראל) – המשתמש נדרש להגיע באופן פיזי לבצע את ההחזרת המוצרים במחסן המוצרים של המפעילה אשר בכתובת שלעיל].
- המוצרים המוצגים באתר עומדים למכירה בחנות המפעילה עד גמר המלאי או עד למועד מוקדם לכך, לפי שיקול דעתה הבלעדי של המפעילה.
התמונות ו/או התיאורים ו/או העיצובים של המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד. - החלפת המוצר במוצר אחר תיעשה במחסן המפעילה שכתובתו מופיעה לעיל או כפי שיוסכם בין הצדדים, בהתאם למדיניות החזרת מוצרים הנהוגה ברשת חנויות המפעילה, כפי שתעודכן מעת לעת, וזאת בתוך 7 ימים מרגע קבלת המוצרים (עבור מוצרים שהוזמנו במשלוח) או מרגע קבלת הודעה שהמוצרים מוכנים לאיסוף (עבור הזמנות באיסוף עצמי) ובתנאי שלא נעשה במוצר שימוש כלשהו והוא עומד בדרישות תקינות המוצרים המופרטות לעיל.
- עבור מוצרים הנרכשים במכירת חיסול / סייל/ מכירת האוטלט תתאפשר החזרה ו/או החלפה עד 7 ימים בלבד מרגע קבלת המוצרים (עבור מוצרים שהוזמנו במשלוח) או מרגע קבלת הודעה שהמוצרים מוכנים לאיסוף (עבור הזמנות באיסוף עצמי) ובתנאי שלא נעשה במוצר שימוש
- במעמד ביצוע ההחזרה/ההחלפה תבוצע בדיקת תקינות המוצרים ע״י נציג מטעם המפעילה, מוצרים שאינם עומדים בדרישות תקינות המוצרים המפורטים לעיל לא יוחזרו/ יוחלפו ולא תתאפשר קבלת החזר כספי / קרדיט למימוש באתר עבורם.
- פריט אשר הוחלף לא יינתן עליו החזר כספי, יהיה ניתן לקבל עליו קרדיט למימוש באתר.
- המפעילה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתה, לבטל עסקת רכישה שביצעה משתמש, לרבות, אך לא רק, בכל אחד מהמקרים הבאים: בנסיבות כאמור רשאית המפעילה לבטל את העסקה, ללא חיוב דמי ביטול, או להציע למשתמש מוצר חלופי שווה ערך, לפי שיקול דעתה ובהתאם לנסיבות הביטול. בוטלה מכירה כאמור לא תהא המפעילה אחראית ולא תישא, בכל מקרה, בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.